6 Mart 2016 Pazar

Ahşap yapı

İç dengeyi oluşturur. Bir ahşap boyun sıcaklığı yükselen seviyesi
Hatta uzama, kuruma büzülmesi nedeniyle ısı etkisiyle ahşap uzunluğu
Kısaltılmış. Bir maddenin eklenmesi, ses iletimi, soğurma ve yansıtma özelliklerinde.
tasarım detayları esneklik kolay bir çözüm, prefabrik, mağaza düzeyi sağlar
Üretim, standart bir üretim sağlayan bu malzemelerin üretimi kısa süreli yapılabilir
Görev kolaydır. Aynı zamanda, özel aletlere ve makineler için bir ihtiyaç vardır. o
Yani üretim, hızlı ve öfkeli. Üretimi ve kullanımı kolay, bu malzemenin uygulanacağı
Uygulama yapılan yapılarda hata riski düşüktür. ilk yatırım ve eğitim
Üretim modelleri ekonomik ve üretim için önemli bir yatırım gerektirmez. ahşap
beton ve çeliğin büyük bir montaj ile karşılaştırıldığında, sistemde hafif yapı elemanı kapsayan
Iskele ve büyük kaldırma makinesi, basit bir gerek olmadan, bu daha kolay hale getirir
16
arma ve montaj kısa sürede yapılabilir. Bu kuru yapı ile yapılır
Üretim sistemi, tüm zamanlarda uygulanabilir.
Ahşap yapıları, sisteminde sökülebilir ve yeniden kullanılabilir bileşenler
değiştirildi. yerinden çıkarılmasından sonra, çelik yapısı olarak ahşap yapı,
Bir üretim sistemi kaybıyla yeniden kullanılabilir oluşturulur. demonte
kayıpları tasarım sırasında oluşabilecek önlemek için bu yönde gerçekleştirmek için
Değişir. sökülmesi ve betonarme yıkım değil sistemini yeniden
Bu mümkün. planına ek, ahşap sistem onarım, güçlendirme ve hacim değişiklikleri
Bu uygundur. fiziksel ve işlevsel nedeni, yaşlanma oluşur ve işlemin kullanımı
eleman yetersiz taşıma kapasitesine veya tüm konveyör sistemi tamir olur
ve takviyeleri mümkündür.
Ahşap, fiziksel, negatif Sonraki mekanik ve estetik özellikleri;
su ve nem, böcekler ve solucanlar, mantarlar, yangın, mekanik aşınma, bakım zorlukları
faktör ters bir davranıştır. Ancak gerekli kurutma ve saklama yöntemleri
gözaltı düzenlemeleri ve sorunlara yol açabilir bu faktörler
Bu önlenebilir.
17
1.ahiap
Ahşap tarih öncesi çağlardan beri yaşlı adamın yapısını yapmak için kullanılan ve
Bu yaygın yapı malzemeleri olarak kullanılır. En yaygın ve en son yüzyıl ahşap yapıda gelişmiş
Özellikle Anadolu'da teknoloji Japonya ve Osmanlı Devleti,
kullanımda iken, ülkemizde son yüzyılın kullanımı; figürlü batı
bir gösterge sanki beton Birçok aldık medeniyet sanki
algılanan aniden terk etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder